Últimas noticias Hemeroteca

Lunes, 14 de Octubre de 2019

Otras localidades

Os albivermellos dispostos a "sacar los colores" ó Córdoba

O míster, Alberto Monteagudo, recoñece a importancia de vencer este partido para deixar fora da pelexa ós andaluces

Monteagudo en rolda de prensa /

Os albivermello teñen claro que a Córdoba vaise "a ganar y a sacar los dientes". Así o sentencia  Alberto Monteagudo. O de Valdeganga denomina esta cita no calendario ligueiro coma das máis "importantes" na loita pola permanencia na División de Prata. De vencer a domicilio deixaría ó conxunto andaluz case sen posibilidades de librarse do descenso e o albivermellos continuarían osixenándose para escapar dos postos vermellos.

"La gente les va a apretar porque está de uñas con ellos por el partido de Elche, por lo que he podido ver,  aunque va a ayudar al equipo. Nosotros tenemos que enseñar los dientes como hicimos ante Osasuna y que la gente se les pueda volver en contra", sentencia.

Traer para casa un máis tres axudaría a  "dar un golpe encima de la mesa" e afrontar con outras miras o que resta de campaña. "El Córdoba, en ataque, no tiene nada que ver con el equipo en defensa, y hay que intentar incidir en eso".

Pese a non reencontrarse coa victoria dende xaneiro, ante o Rayo Majadahonda, o plantel está "bien" porque son capaces de "sacar los colores a todos los rivales, aunque no ha ganado, el equipo demostró que está vivo y es capaz de sacarle los colores a cualquiera, al líder de la categoría".

Confirma o técnico manchego que Carlos Pita non viaxará e segue a recuperarse da súa lesión. "Creemos que será a corto plazo su recuperación. Ya corre y pronto empezará con balón", apunta. Á súa baixA súmase a de Sergio Gil, que por acumulación de cartulinas queda sen viaxar. "Tendremos que ver como hacer, pero tenemos a chicos del filial que han entrenado con nosotros y están a buen nivel"

Cargando
Cadena SER

¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?