La meitat dels atesos per Support viuen en centres tutelats
L'entitat reclama més habitatge social perquè molts viuen en residències

El president de la Fundació Support, Pere Cornellà i amb el director, Josep Maria Solé / Aleix Freixas / ACN (ACN)

Girona
L'entitat, que dona suport jurídic i social a persones amb discapacitat, atén més de 900 persones, de les quals la meitat viuen en centres. La Fundació diu que l'ideal seria el que passa amb l'altre 48%, que viuen en pisos i reben l'acompanyament al seu domicili.
Aquesta atenció a casa els ajuda a no aïllar-se de la resta de la societat, i segons el director de la fundació, Josep Maria Solé, els permet una integració real i no perdre habilitats com cuinar o rentar.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Josep Maria Solé, director de Support
Solé admet que els més reticents a que aquestes persones amb discapacitat visquin en pisos són els seus familiars... però insisteix en què la seva funció no és decidir per ells, sinó ajudar-los a que decideixin per ells mateixos. La Fundació Support rep cada setmana entre 2 i 3 casos nous.




