Últimas noticias Hemeroteca

Malagón: "Monteagudo es muy buena persona, pero tenemos que salvarnos"

O central albivermello subliña a importancia de vencer en Las Palmas para poder seguir na loita pola permanencia

Josete Malagón en rolda de prensa /

Ó César o que é do César. O albivermello, Josete Malagón teno claro:"Monteagudo es muy buena persona, pero tenemos que salvarnos". Non entra, di, a valorar se a decisión do cambio de adestrador a falta de sete xornadas para o final da Liga 1,2,3 é aitnado ou non, pero insiste na necesidade de pegar un xiro e comezar a sumar. "No quiero lanzarme, pero que todos los equipos que están por ahi abajo ganen esta jornada está dificil, por eso ganar es fundamental ahora mismo".

Sobre o rival desta xornada, a UD Las Palmas, destaca o lastrada que se lle está a saír a campaña. Un equipo feito para pelexar polo asenso e que, se a cousa se lle segue a complicar, pode verse en perigo."Ellos no tienen lo que quieren, sabemos que va a ser un partido difícil. Al final ellos necesitana hora salvar la categoría de la mejor manera posible y dar la cara ante su afición", comenta.

Tras as baixas de Fernando Seoane e Carlos Pita, ó número catro do equipo amurallado non lle quedou outra que reinventarse no medio do campo."Yo siempre voy a estar del lado del equipo, me pidan lo que me pidan. ¿Si el mister me quiere de portero? Pues de portero" , bromea.

Unha vez experimentada a dinámica de traballo de Eloy Jiménez, o albivermello insiste en que están a traballar en conseguir un punto máis de ntensidade nas dúas áreas. "Con la llegada de un nuevo entrenador, es como empezar de cero. Todos queremos hacernos un hueco en las convocatorias y necesiotamos adaptarnos lo antes posible".

Sobre a súa renovación: "Yo solo puedoi decir que tengo ganas de quedarme, pero nada más".

Cargando
Cadena SER

¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?