Mor un mariner en un incendi en una barca del Port de la Selva
El mort en un incendi a una barca del Port de la Selva és un home marroquí de 50 anys. Els altres quatre tripulants tenen símptomes d'hipotèrmia.

L'embarcació cremant al mar al Port de la Selva / Cedida a l'ACN

El Port de la Selva
El mort en un incendi a una barca del Port de la Selva és un home marroquí de 50 anys que treballava com a mariner. Els altres quatre tripulants tenen símptomes d’hipotèrmia.
L'embarcació amb nom de ‘Barranco’ s’ha incendiat cap a dos quarts de 8 del matí. Era un vaixell d’arrossegament amb base al Port de la Selva. S'ha incendiat a unes 11 milles del litoral, en aigües franceses, i la columna de fum era visible des de la costa.
Els quatre ferits han estat traslladades a port per un altre pesquer que feinejava a prop i els ha anat a rescatar. Segons ha informat el SEM, als ferits els han traslladat a l'Hospital de Figueres amb símptomes d'hipotèrmia.
No se saben de moment les causes de l'incendi d'aquesta embarcació que s'ha acabat enfonsat al fons del mar.




