Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Política

Els Síndics de Greuges demanen un ens similar a tots els ajuntaments

Volen que tots els partits polítics incloguin la mesura als seus programes electorals

Emili de Balanzó és un dels tres síndics de greuges que hi ha al Consell de Menorca. / SER Menorca

Emili de Balanzó és un dels tres síndics de greuges que hi ha al Consell de Menorca.

Mahón

La Sindicatura de Greuges de Menorca ha fet una petició a tots els partits que concorren a les eleccions locals: que a cada Corporació Municipal de l’illa hi hagi, un ens similar que es podria denominar Sindicatura de Greuges, un Defensor del Poble o de la Ciutadania, que és el mateix.

O això o, com han fet ja tres municipis menorquins, adherir-se a la Sindicatura de Greuges del Consell, sense que aquesta possible adhesió signifiqui la més mínima pèrdua d’autonomia municipal.

El que és realment important, segons els tres síndics illencs, és que tots els habitants de Menorca, comptin amb un organisme que defensi els seus drets davant l’administració municipal.

Recorden que països de més llarga tradició democràtica, presumeixen de comptar amb aquests organismes al que donen una gran importància ja que són valedors dels drets de la ciutadania.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir