Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Plantegen que els municipis puguin prohibir els gossos perillosos

Els Agents rurals han conegut casos de gossos que han matat un cavall i altres que han atacat un ramat de cabres

Gossos perillosos a la gossera de Figueres / Arxiu

Gossos perillosos a la gossera de Figueres

Girona

Els Agents Rurals asseguren que encara ara molta gent té gossos potencialment perillosos sense cap assegurança ni estar registrats. És una competència municipal, però els ajuntaments petits es veuen incapaços per compatre-ho.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Ignasi de Dalmases, cap dels Agents Rurals a Girona

00:00:0000:06
Descargar

És el cas de Torrent, on un gos va acabar matant un cavall, i a Massanes, on dos gossos van atacar un ramat de cabres.

El cap dels Agents Rurals a Girona, Ignasi de Dalmases, planteja que els ajuntaments directament prohibeixin aquests gossos.

De Dalmases creu que una regulació més dura per tenir gossos potencialment perilloses faria que els seus amos tinguessin més cura dels animals.

David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir