Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Manuela Carmena conversa dimecres amb Josep Ramoneda al Balcó

L'exalcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, tancarà dimecres, 10 de juliol, la secció "Les converses d'en Josep Ramoneda" del programa 'El Balcó'

(CADENA SER)

Barcelona

Aquest dimecres dia 10 la secció del programa 'El Balcó', amb Carla Turró, acomiada la temporada amb una conversa especial que es farà des de l’estudi Toresky de Ràdio Barcelona amb Manuela Carmena, fins fa poques setmanes alcaldessa de Madrid que visita Catalunya per primera vegada des de les eleccions municipals. Una conversa que ha de permetre parlar de l’actualitat a la capital espanyola, dels pactes de la dreta i la fragmentació de l’esquerra però també fer un recorregut per la trajectòria de Carmena i saber com es planteja el futur després de deixar el consistori.

La conversa es farà de 19h a 20h des de l'estudi Toresky de Ràdio Barcelona. Si vols venir de públic clica aquí. L'entrada és gratuita.

“Les converses del Ramoneda” és un diàleg distès entre el propi Ramoneda i persones d’àmbits ben diversos. Des de l’educació, a la ciència, passant per la cultura i també, l’àmbit polític.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir