Guanyem Girona obre la veda de la geometria variable a l'Ajuntament
S'abstindran perquè Junts per Catalunya pugui aprovar el cartipàs

Lluc Salellas i Cristina Andreu / Jordi Altesa

Girona
Una abstenció a canvi de collar el govern municipal. L'acord entre les parts afecta més a temes de funcionament de l'Ajuntament que no pas al dia a dia. Per exemple, l'oposició tindrà presència a tots els organismes independents, inclosos 4 consells escolars.
Tampoc s'apujarà el sou dels càrrecs de confiança (més enllà de l'IPC) i es redueix el nombre d'assesors que proposava Junts per Catalunya. Un acord que la regidora Cristina Andreu enmarca en una estratègia d'aconseguir influir aprofitant la minora del govern.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Cristina Andreu, regidora de guanyem
Des de Guanyem diuen que s'abstenen perquè Junts per Catalunya no ha acceptat altres propostes. Un dels esculls principals ha estat la figura d'Eduard Berloso. A Guanyem li grinyola que un antic regidor que no té representació ara pugui seguir a l'Ajuntament com a càrrec de confiança.

Jordi Altesa Cabanas
Editor del programa Soroll en Ràdio Girona. Periodista y criminólogo.




