Crema un altre contenidor de fems a Ciutadella
La policia local no descarta que pugui ser provocat

El foc va destrosar un contenidor, però l'actuació dels bombers va evitar que es propagués. / Policia local de Ciutadella

Mahón
Un contenidor de fems va cremar aquest dimarts al carrer de Torres Quevedo de Ciutadella. Fins el lloc dels fets es van desplaçar 3 unitats de la policia local per acordonar la zona al trànsit i fer la primera intervenció amb extintors per protegir els vehicles estacionats i intentar que el foc es propagui als vehicles o als contenidors dels voltants.
La ràpida arribada dels Bombers del Consell va permetre controlar i apagar el foc en pocs minuts. En principi sembla que no s'han afectat els vehicles dels voltants i sols ha patit danys el contenidor de reciclatge de plàstic, els de paper i vidre del seu costat tampoc han patit danys.
Si be es desconeixen les causes de l'incendi aquest podria ser provocat intencionadament segons manifesta la policia local.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




