Agents Rurals i Mossos investiguen una onada d'incendis intencionats a Vilopriu
Des de dijous passat ja hi ha hagut 4 focs, la majoria dels quals de matinada

Un incendi a Vilopriu a principis d'agost / Cedida pels Bombers

Vilopriu
Els Mossos, els Agents Rurals i els Bombers estan convençuts que un piròman torna a provocar focs entre Saus-Camallera, Vilopriu, Vilaür i Gaüses.
Passen a hores intempestives i quan les condicions del terreny no són propenses a encendre's fàcilment. El cap dels rurals a les comarques de Girona, Ignasi de Dalmases diu que són provocats i confia atrapar l'autor.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Ignasi de Dalmases, cap dels Agents Rurals a Girona
Des del 9 d'agost n'hi ha hagut 6 i els 4 últims entre dijous i aquest dilluns a la mitjanit. Dissabte n'hi va haver dos, un cap a tres quarts de 5 de la matinada, i un altre a dos quarts de 9 del matí, que feia hores que cremava. Els mossos i els rurals fan vigilàncies a la zona per intentar aconseguir proves contra l'autor o caçar-lo in fraganti.
A finals juliol, els Mossos van detenir un veí de Sant Jordi Desvalls de 71 anys com a presumpte autor de 4 focs declarats al juliol a la mateixa zona. Va quedar en llibertat amb càrrecs.




