Una avaria interromp la circulació de trens al Prat-Aeroport

rodalies.cat

Barcelona
La circulació de trens a l'estació del Prat de Llobregat-Aeroport (Baix Llobregat) està interrompuda des de les 10.45 hores d'aquest matí per una avaria de senyalització a les instal·lacions d'Adif. Segons fonts de la companyia Renfe, la incidència està provocant retards de 30 minuts a les línies R2 sud i nord, i els viatgers amb origen o destí Aeroport s'encaminen al Metro.
D'una altra banda, des de les 11.05 una altra avaria que afecta el subministrament elèctric d'Adif a l'Estació de França està provocant retards superiors als 30 minuts a les línies R2 sud de rodalia i a les regionals R13, R14, R15 i R16.
Renfe ha recordat, així mateix, que l'avaria que aquest matí ha provocat retards de fins a 45 minuts en les línies R1, R3 i R4 de Rodalies ha quedat solucionada.




