Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Platja d'Aro estudia vendre's 22 milions d'euros en solars per fer inversions

És el mecanisme amb el qual es vol fer la nova biblioteca o la millora de la llar d'infants

L'alcalde de Castell-Platja d'Aro, Maurici Jiménez / Ràdio Girona

L'alcalde de Castell-Platja d'Aro, Maurici Jiménez

Castell-Platja d'Aro

L'Ajuntament en els últims anys s'ha hagut d'endeutar per afrontar inversions com la nova escola de Fanals d'Aro. Per afrontar futures obres sense haver d'anar a buscar finançament extern, el nou govern de Platja d'Aro vol desprendre's d'alguns dels terrenys que ha anat acumulant en els últims anys fruit d'operacions urbanístiques.

És el cas de l'expropiació d'una finca a la zona del Puig Pinell, valorada per 9 milions d'euros, o la futura urbanització de l'oest de Sant Pol, a s'Agaró, on l'ajuntament rebrà 7 noves parcel·les aquesta tardor. L'alcalde de Platja d'Aro, Maurici Jiménez, defensa que s'hi podran construir cases unifamiliars.

Amb els diners que obtingui de vendre aquestes parcel·les, es podrien finançar obres importants, com la nova biblioteca municipal, l'ampliació de la zona esportiva a Castell d'Aro, o l'ampliació del Parc dels Estanys.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Maurici Jiménez, alcalde de Platja d'Aro

00:00:0000:06
Descargar
David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir