Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La política frena el vehicle autònom

Els experts que lideren el projecte afirmen que tècnicament està avançada però calen canvis de lleis

Pla mitjà del conseller Puigneró dins un dels vehicles que fan les proves de conducció autònoma a l'AP-7 a Girona / Marina López (ACN)

Pla mitjà del conseller Puigneró dins un dels vehicles que fan les proves de conducció autònoma a l'AP-7 a Girona

Palamós

Les carreteres no estan preparades en qüestions tan bàsiques com la senyalització. El cap d'innovació de l'empresa Autopistas, filial d'Abertis, Xavi Daura, assegura que cal definir bé la normativa per aclarir de qui és la responsabilitat quan aquest cotxe té un accident.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Com han anat les proves del cotxe autònom?

00:00:0000:06
Descargar

Durant quatre dies, cent clients van provar el vehicle autònom pel tram gratuït de l'AP-7 entre Vilademuls i Girona Sud.

Els resultats es presentaran en un congrés internacional a Àustria. Entre les característiques que han destacat, hi ha l'opció de canviar de carril, anar a la velocitat recomanada de cada tram o preveure carreteres tallades.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir