Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Fira Municipàlia, una oportunitat per a les empreses

El moment propici a la inversió per part els ajuntaments l'han de saber trobar les firmes expositores amb propostes innovadores en els àmbits tecnològic i mediambiental.

D'esquerra a dreta: el director de Fira de Lleida; el gerent de Invelon Technologies i el cap de Desenvolupament de Negoci de Lleidanet. / RÀDIO LLEIDA

D'esquerra a dreta: el director de Fira de Lleida; el gerent de Invelon Technologies i el cap de Desenvolupament de Negoci de Lleidanet.

Lleida

Un saló firal que ofereixi tot allò que necessiten els municipis. Amb aquesta voluntat va nèixer Municipàlia, i aquest 2019 aquest certamen biennal ha arribat a la vintena edició. Aquest cop, prenen relleu totes aquelles necessitats que tinguin a veure amb l'estalvi energètic, la sostenibilitat, la millora de la gestió ambiental i les últimes tendències en innovació digital que facin la vida molt més fàcil als ciutadans, cada cop més propers al concepte d'allò que es coneix com Smart City, o ciutat intel.ligent.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Soroll Lleida (23/10/2019)

00:00:0000:06
Descargar

D'aquests conceptes i de la confiança en els ajuntaments i altres ens locals per fer negoci en parlem a l'Empresaris amb el director de Fira de Lleida, Oriol Oró i amb dues empreses lleidatanes que exposen a Municipàlia. Invelon Technologies, amb Joan Folguera, el seu gerent; i Lleidanet, amb Eduard Salla, director de Desenvolupament de Negoci.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir