Menorca serà al sistema tarifari integrat al 2021
Els menorquins pagaran el mateix per l'us de transport públic a qualsevol illa de l'arxipèlag

La consellera Francesca Gpomis s'ha reunit aquesta setmana amb representants de la CAIB per iniciar la integració de Menorca en el sistema tarifari únic. / CIMe.

Mahón
Menorca prepara la propera implantació del Sistema Tarifari Integrat que es posarà en marxa una vegada les noves licitacions de les línies d'autobús estiguin adjudicades.
Aquest sistema tarifari, permetrà a qualsevol usuari de les Balears poder desplaçar-se amb les mateixes tarifes i descomptes, sigui quina sigui la seva residència i per qualsevol de les Illes Balears.
La implantació d’aquest sistema tarifari integrat encara trigarà any i mig a Menorca. El calendari d’actuacions previst per a poder aplicar-lo a Menorca s'iniciarà l'any que ve a Mallorca on es faran les proves pertinents. Després es començarà a introduir a aquesta illa. Menorca haurà d'esperar encara a 2021.
No es farà abans perquè podria ser una pèrdua de temps i doblers instal·lar les màquines validadores a uns autobusos que potser uns pocs mesos després perden la concessió de la ruta.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




