Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"Valverde serà qui més sorprendrà en aquest documental"

Al 'Què t'hi Jugues!' tots els detalls del documental 'Matchday' i la confirmació que 'el Netflix del Barça' estarà disponible a la primavera del 2020

MatchDay, el documental del Barça al 'Què t'hi Jugues!'

MatchDay, el documental del Barça al 'Què t'hi Jugues!'

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Oriol Querol, director del documental del Barça 'Match Day', ha passat pels micròfons del 'Què t’hi Jugues!' per avançar molts detalls sobre aquesta sèrie que s’estrenarà aquest dijous 28 de novembre al Liceu (preestrena) i que estarà disponible, i de manera gratuïta, a Rakuten TV a partir d’aquest divendres 29.

Un dels atractius del documental serà descobrir l’altra cara de Valverde, això ha explicat el propi Oriol Querol: “Valverde és el personatge que més sorprendrà pel paper que realment juga ell en aquest vestidor”.

Del què no hi ha dubte és que un dels capítols més impactants serà el de l'eliminació del Barça a Anfield: "Liverpool té una gran importància en la sèrie. El capítol 7 és el millor de tot el documental. Són els dies en què la temporada se'n va en orris".  Sobre aquest episodi, l'Oriol Querol també reconeix que va comptar amb la col·laboració dels jugadors: "Tots els pesos pesants del vestidor van donar la cara després de la derrota a Anfield, no es van amagar".

Al mateix temps, el mateix Querol ha parlat de la importància de Gerard Piqué en aquesta producció: "Sense Piqué no es podria haver fet aquest documental. Ell és qui va desbloquejar moltes portes, ell va ser qui va donar la cara per la sèrie i, evidentment, també és clar protagonista com a capità".

Aprofitant que al 'Què t'hi Jugues!' hem tractat d'esbrinar els detalls de 'MatchDay', també hem parlat amb el director de Barça Studio, el Paco Latorre; qui ens ha explicat que en breu sortirà a la llum un dels projectes audiovisuals més importants en la història del Barça: "S’apropa el Netflix del Barça. La idea és tenir una plataforma streaming total amb el contingut del club. No està sent gens fàcil a nivell tecnològic, però podria dir que això estarà actiu d’aquí uns mesos i que hi haurà 'un Netflix del Barça' a la primavera del 2020".

Al voltant dels continguts que interessen avui en dia a les audiències del món del futbol i també a l'aficionat del Barça, Paco Latorre ha explicat que tot ha de girar entorn al partit, entorn al futbol: "La gent vol veure futbol i tot el què hi ha al voltant dels partits. Les vides dels jugadors són contingut complementari. A la gent li agrada veure el més proper al partit".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir