Més proximitat i menys 'taifes' a la Policia Municipal de Girona
Han dividit la ciutat en deu sectors on hi haurà agents dedicats a la proximitat

El moment de la signatura de la presa de posessió del nou intendent de la Policia Municipal de Girona, Joan Jou, i l'alcaldessa, Marta Madrenas / Lourdes Casademont (ACN)

Girona
4 de cada 10 agents de la plantilla de la Policia Municipal de Girona seran gestors de seguretat en aquests 10 sectors de la ciutat.
El que han fet ha estat agrupar els 30 barris de Girona en 10 sectors. L’objectiu d’aquest nou model, segons el cap de la policia municipal Joan Jou, és la proximitat.
De moment, aquest model ha començat a aplicar-se als barris de Sant Narcís i Santa Eugènia… i la intenció és estendre’l als altres sectors a partir d’avui.A partir del mes de juny, la plantilla de la policia passarà de 132 agents a 148, dels quals 77 estaran repartits pels sectors.




