Cristina Gómez demana la dimisió de la cúpula de Podem Balears
Qualifica com 'inacceptable' i 'una Indecència' el sobresou de 22.000 euros per traslladar-se a Mallorca
Mahón
La portaveu del sector crític de Podem, Som Bases com integrant del Consell Ciutadà autonòmic i també consellera insular Cristina Gómez ha demanat aquest dimarts la dimissió de la cúpula de Podem per la polèmica dels sobresous per mobilitat de 22.000 euros a alts càrrecs del Govern balear. Gómez considera que es tracta de la gota que fa vessar el got d’aquesta direcció. Per a la portaveu de Som Bases la postura del seu partit en aquest tema és "inacceptable" i "una indecència".
En aquest sentit recorda que la seva formació va surgir per lluitar "contra la 'casta' i els qui s'apoltronaven a la política pels doblers'.
Cristina Gómez incideix en que qui marxa a viure a Mallorca ja sap el que li comporta. Accepta pagar les despeses del trasllat, però no un sobresou com aquest. El fet li fa més mal encara perquè Gómez, al Consell, s’encarrega des de fa anys de la política d’habitatge de la institució per la manca de lloguers a preus assequibles. Afirma que "no puc mirar a la cara" a gent que no té com pagar una casa mentre aquests càrrecs tenen un sou de 50.000 ó 60.000 euros i encara diuen que necessiten el complement de 22.000".
La portaveu de Som Bases s’ha mostrat especialment crítica amb la consellera d’Agricultura, Mae de la Concha, que, recorda, va anar de cap de llista a les eleccions autonòmiques sense passar per primàries, obstacle que Gómez sí va haver de superar enfrontant-se a un candidat oficialista. Mae de la Concha afirmava en declaracions a la Cadena SER que de no ser per aquest sobresou no podria seguir com a consellera. Gómez li contesta que ja sabia com era el càrrec i que el va acceptar.
Malgrat tot això, Cristina Gómez refusa abandonar el partit. Cal recordar que fa un parell de setmanes un important bloc de crítics de Podem a Balears si va deixar la formació.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




