Ryanair nega coaccions per les noves condicions laborals a Girona
Inspecció de Treball ho investiga però la companyia diu que tot està en ordre

El Chief Marketing Officer de Ryanair, Kenny Jacobs, y el People Director, Darrell Hugues. / Europa Press (EUROPA PRESS)

Vilobí d'Onyar
Ryanair ha ofert a la plantilla passar de ser fixos a discontinuos, de manera que treballaran nou mesos a l'any i la resta, estaran a l'atur. L'aerolínia defensa que és una modalitat que ja s'ha utilitzat a la terminal de Vilobí d’Onyar i també a altres aeroports com el de Palma, i es nega a negociar noves condicions.
El cap de recursos humans de Ryanair, Darrel Hugues, ha explicat que més d’un centenar de treballadors han acceptat les noves condicions.
La companyia creu que és una xifra prou gran per mantenir la seva activitat a l’aeroport, i de fet ha anunciat dues noves rutes des de Girona per l’estiu que ve: a l’Alguer i a Londres, i nous vols a Bristol.
La companyia descarta contractar més gent per substituir els qui siguin acomiadats en l’expedient de regulació d’ocupació el mes que ve.

David Parreño Mont
Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...




