Deu investigats pel tall de l'AP-7 es neguen a declarar
Els havia citat la Policia Nacional i el seu dvocat creu que les citacions són "un escarment"

Pla mitjà d'alguns dels investigats per la Policia Nacional pel tall de l'AP-7 entrant a la comissaria de Girona / Marina López (ACN)

Salt
Se'ls investiga a tots per desordres públics, per suposadament haver pres part al bloqueig de l'autopista convocat pel Tsunami Democràtic el 13 de novembre.
L’advocat Benet Salellas diu que demostraran amb proves com alguns dels investigats no van participar al tall… i per als que sí que hi eren, diu que l’acusació no s’aguanta per enlloc. Salellas ha qualificat les citacions de la Policia Nacional com una enèsima operació d’escarment.
Ara, la Policia Nacional tancarà l'atestat i l'enviarà al jutjat de guàrdia de Girona, que és qui assumirà el cas i decidirà si tira endavant o no. Salellas apunta que els casos de talls de carretera s’haurien de discutir via administrativa i no penal.




