Mor un pescador a Sant Feliu de Guíxols
Ha rebut un cop de mar que l'ha arrossegat contra les roques de la Punta de Garbí
Dos altres pescadors i tres policies també han caigut al mar i han quedat ferits

Agents al punt on ha caigut el pescador a Sant Feliu de Guíxols / ACN

Sant Feliu de Guíxols
Un pescador ha mort a Sant Feliu de Guíxols aquest matí de diumenge després de patir un cop de mar. Un accident que també ha deixat 5 persones més ferides, tres dels quals, policies que havien anat a rescatar-los.
L’home estava pescant des de les roques, a la Punta de Garbí amb altres dos pescadors, quan ha rebut un cop de mar que l'ha arrossegat contra les pedres. El segon pescador ha quedat molt a prop de la roca i el tercer ha caigut directament al mar.
La policia local ha rescatat l'home més proper a les roques, però tres agents han caigut al mar arrossegats per una nova onada. Els policies han dut el tercer pescador mar endins per apartar-se de les roques.
Una zòdiac del Club Nàutic ha pogut recollir els tres policies i l'home que encara quedava a l'aigua. Finalment, una embarcació de Salvament Marítim ha pogut recuperar el cadàver del pescador mort. Un helicòpter dels Bombers també s'ha desplaçat fins al lloc dels fets, però pel fort vent no ha pogut participar en el rescat, encara que ha ajudat a marcar el punt on es trobava el cos.
Tant els dos pescadors que han sobreviscut com els tres policies van ingressar a l’hospital de Palamós amb hipotèrmia i contusions.

David Parreño Mont
Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...




