Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Puigdemont defensa l'autodeterminació en la seva primera intervenció al Parlament europeu

undefined

Estrasburg

L'eurodiputat i expresident català Carles Puigdemont ha intervingut aquest dimarts en el ple de Parlament Europeu per primera vegada, amb una defensa del dret a l'autodeterminació

En una breu intervenció, en el marc d'un debat sobre les prioritats de la presidència croata de torn de la Unió Europea, Puigdemont ha reivindicat que el dret d'autodeterminació és "la millor solució per resoldre conflictes territorials".

"Els polítics europeus han de fer un pas al front i desenvolupar un mecanisme europeu que desenvolupi el dret de l'autodeterminació, perquè la repressió no pot ser la solució", ha dit el líder independentista, que ha pronunciat el seu breu discurs en anglès.

Després de la seva intervenció, la presidència de la cambra li ha preguntat si acceptava dues targetes blaves sol·licitades, és a dir, dues demandes d'altres eurodiputats per replicar la seva intervenció, però les ha rebutjat.

Una d'elles procedia de la líder del PP a l'Eurocambra, Dolors Montserrat, i l'altra corresponia a Luis Garicano de Ciutadans, han explicat a Efe fonts parlamentàries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir