Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els bitllets a 5 euros de l'AVLO s'han exhaurit en una hora

La pàgina web de l'AVE low cost ha rebut un milió i mig de visites

La pàgina web d'AVLO informa que els bitllets s'han exhaurit per avui / Cadena SER

La pàgina web d'AVLO informa que els bitllets s'han exhaurit per avui

Barcelona

Els primers 1.000 bitllets a 5 euros que Renfe ha posat a la venda per viatjar en l’AVE low cost s’han exhaurit en una hora. La pàgina web www.avlorenfe.com ha rebut un milió i mig de visites.

A les 13h s’obria la venda de bitllets de l’AVLO per internet i la pàgina web s’ha saturat per l’allau de visites que ha rebut. Tot i això, a les 14h ja no quedaven bitllets i els usuaris que intentaven comprar-ne es trobaven un missatge que explica que demà a les 20h Renfe tornarà a posar a la venda altres mil bitllets.

Aquests bitllets a 5 euros formen part de l’oferta promocional per la posada en marxa de l’AVE low cost el proper 6 d’abril. Quan s’acabi aquesta campanya, el preu de l’AVLO anirà de 10 i 60 euros en funció de l’hora, el dia o la demanda que tingui el tren. Amb aquesta tarifa es podrà portar una maleta o una bossa de mà i s’haurà de pagar suplement per portar més equipatge o per seleccionar seient.

El president de Renfe, Isaías Táboas, ha explicat que la velocitat serà la mateixa, i els seients i la distància entre ells també. En canvi, els viatgers del low cost no tindran cafeteria, només màquines de vending, i tampoc pantalles fixes als vagons per veure pel·lícules.

Táboas explica que l’objectiu d’aquest nou servei de Renfe és atreure els viatgers que, per preu, encara prefereixen viatjar en cotxe o autobús.

L’AVLO no s’aturarà ni al Camp de Tarragona ni a Lleida. Unirà Madrid i Barcelona, fent parada a Saragossa.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir