Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SEGURETAT SOCIAL

Albert Font, nou president de la CASS i Jordi Cinca, del fons de jubilació

El consell d'administració de la parapública ha mantingut avui la primera reunió després dels canvis de consellers

El metge Albert Font Massip ha estat designat nou president de la CASS / Arxiu (Comú de la Massana)

El metge Albert Font Massip ha estat designat nou president de la CASS

Andorra la Vella

Albert Font ha estat designat nou president del Consell d’Administració de la CASS i Jordi Cinca presidirà del Fons de Reserva de la Jubilació.

El màxim òrgan director de la parapública ha celebrat la primera reunió i Font s’ha confirmat com la persona que substitueix Jean Michelle Rascagneres. Font, que ha estat proposat per l’executiu, ha estat conseller general i cònsol menor d’Andorra la Vella, i també, un dels impulsors de Virtus Unita.

Per la seva part, l’exministre Jordi Cinca, serà qui s’encarregui de garantir la viabilitat de les pensions, un fons de prop de 1.400 milions d’euros. També ha estat nomenat membre del consell per l’executiu, junt amb Susanna Arasanz i Carla Guerrero. Pilar Tomàs i Montserrat Neras seguiran representant els assalariats, Jacint Risco els pensionistes Francesc Zamora els empresaris.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir