Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Ocio y cultura
A Vivir Castellón

Ángel Gil Cheza: "cada vegada que acabe una novel·la, plore"

L'escriptor de Vila-real ha passat pels micròfons d'A vivir que son dos días Castellón per parlar del seu nou llibre, Otoño lejos del nido

Entrevista a Ángel Gil Cheza, escriptor

Entrevista a Ángel Gil Cheza, escriptor

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Castellón

Ángel Gil Cheza plora quan escriu punt final a cada novel·la. Ho ha fet amb cadascuna de les seues creacions i també, com no, ha passat amb l'últim llibre que ha signat Otoño lejos del nido (Suma de Letras, Penguin Random House), una història que transcorre en la tardor  de Barcelona de 2017. 

Gil Cheza ha passat pels micròfons d'A vivir que son dos días Castellón i ens ha confessat moltes coses, entre d'altres que ja està escrivint una nova novel·la negra ambientada a Borriana i que es centra en el món del surf. 

Otoño lejos del nido es presenta el pròxim 7 de febrer amb una festa i concert de Heatwaves i Les Cactus a les 18.45h a la Casa dels Mundina de Vila- real. Els beneficis de la venda dels llibres eixe dia  seran donats a Aspanion en suport a infants malalts de càncer i les seues famílies.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir