Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

ÚLTIMA HORA El departamento de Justicia de EEUU publica más de tres millones de documentos del 'caso Epstein'

Sociedad
SOCIETAT

Els taxistes reclamen més vigilància policial al carrer

Les agressions amb arma blanca a dos professionals durant la matinada de diumenge han posat en alerta al sector.

Taxi. / ACN

Taxi.

Tarragona

Els taxistes tarragonins reclamen un enduriment de les lleis i més presència policial per evitar la delinqüència. El darrer succés va ser aquest passat cap de setmana: diumenge a la matinada dos professionals van ser agredits amb arma blanca al centre de la ciutat.

Indefensió és el que assegura que sent el col·lectiu, que està molt exposat i sense prou vigilància als carrers, que a més estan poc il·luminats segons Raquel Suárez, la vicepresidenta de l’Agrupació Radio Taxi Tarragona: “que nos agredan es cada vez más habitual. La gente es más agresiva y hace lo que le da la gana, frecuentemente nos intentan robar o se quieren ir sin pagar”.

Parada de taxis de Tarragona.

Parada de taxis de Tarragona. / Eva Hidalgo

Parada de taxis de Tarragona.

Parada de taxis de Tarragona. / Eva Hidalgo

Més mà dura als jutjats

En declaracions als micròfons del programa Soroll Camp de Tarragona, Suárez també insisteix en que a nivell judicial cal fer complir les penes per evitar la reincidencia: segons fonts policials, l’individu detingut aquest cap de setmana tenia antecedents.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir