Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Toni Bou confia en arribar a Andorra proclamat campió del món d'X-Trial

El pilot resident al paísl idera la classificació general amb 80 punts, 20 més que el seu gran rival, l'ulldeconenc Adam Raga

Toni Bou a la passada edició del Trial d'Andorra. / Arxiu (Trial d'Andorra)

Toni Bou a la passada edició del Trial d'Andorra.

Andorra la Vella

Toni Bou espera poder guanyar el títol del Campionat del Món d’X-Trial abans de la darrera prova que s’ha de disputar a Andorra.

El pilot resident lidera la classificació general amb 80 punts, 20 més que el seu gran rival, l’ulldeconenc Adam Raga. Aquest passat cap de setmana va aconseguir el triomf al Palau Sant Jordi en una cursa molt igualada i que no es va decidir fins el final.

Porta quatre proves consecutives guanyant i a Barcelona s’ha endut 13 de les darreres 15 edicions. Enguany lluita pel seu 14è títol mundial i assegura que està en un bon moment de forma. L’objectiu és arribar a Andorra amb una nova corona a la butxaca.

La següent prova serà a Bilbao al març, després anirà a Àustria i a finals d’abril el Poliesportiu d’Andorra la Vella podria dictar sentència.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir