Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

GSMA cancel·la el Mobile

Els organitzadors del Mobile World Congress cancel·len la fira per la por al coronavirus: "La preocupació global a l'entorn del brot de coronavirus, la preocupació pels viatges i altres circumstàncies, fan impossible per a GSMA mantenir l'esdeveniment"

A la Fira Gran Via continuen els preparatius d'un MWC que no està gens assegurat / Alberto Estévez (EFE)

A la Fira Gran Via continuen els preparatius d'un MWC que no està gens assegurat

Barcelona

Els organitzadors de l'Mobile World Congress (MWC) de Barcelona han decidit cancel·lar la cita, prevista per al 24 a el 27 de febrer, després de l'onada de cancel·lacions d'empreses tecnològiques per por de l'coronavirus, tal com ha pogut saber la SER.

El conseller delegat de la GSMA, John Hoffman

El conseller delegat de la GSMA, John Hoffman / DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS

El conseller delegat de la GSMA, John Hoffman

El conseller delegat de la GSMA, John Hoffman / DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS

El CEO de GSMA, John Hoffman, ha fet públic aquest comunicat:

Des de la primera edició del Mobile World Congress a Barcelona el 2006, el GSMA ha convocat a la indústria, els governs, els ministres, els responsables polítics, els operadors i els líders de la indústria a tot l’ampli ecosistema.

Amb la deguda atenció a l’entorn segur i saludable a Barcelona i al país amfitrió, avui, la GSMA ha cancel·lat MWC Barcelona 2020 perquè la preocupació global pel brot de coronavirus, la preocupació del viatge i altres circumstàncies, fan que la GSMA no pugui celebrar l’esdeveniment.

Les autoritats de la ciutat amfitriona respecten i entenen aquesta decisió.

La GSMA i les autoritats de la ciutat amfitriona continuaran treballant a l’uníson i donant-se suport mútuament per al MWC Barcelona 2021 i futures edicions.

Les nostres simpaties en aquest moment són amb els afectats a la Xina i a tot el món.

Hoffman donarà demà dijous explicacions, amb l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, la de l'Hospitalet de Llobregat, Núria Marín, i representants de Govern, la Generalitat i Fira de Barcelona. Serà a les 10:30, al Palau 8 de recinte firal de Montjuïc.

L'associació ha pres aquesta decisió després de la reunió d'aquest dimecres del seu comitè, format per 26 empreses i operadors de la indústria mòbil, entre les quals es troben Telefònica, Orange, Vodafone, Deutsche Telekom, Telenor, Verizon, NTT Docomo, AT & T i Turkcell.

Aquesta mateixa tarda el ministre de Sanitat, Salvador Illa, havia reiterat el missatge de tranquil·litat davant de el nou brot de coronavirus, el Covid-19, i assegurava que "no hi ha cap raó de salut pública que aconselli prendre mesures addicionals per a la celebració de qualsevol esdeveniment ", en referència a al Mobile World Congress (MWC).

  • Cronologia d'una cancel·lació anunciada
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir