Un detingut per violència domèstica i tràfic de drogues
És un home de 19 anys i resident a Ciutadella

La policia va detenir l'home després de la denúncia de la seva parella. / Cadena SER

Mahón
Agents de la Policia Nacional han anunciat aquest dijous la detenció el passat 3 de març a un home espanyol de 19 anys d'edat, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar i tràfic de drogues a Ciutadella.
Els fets van ser denunciats la setmana passada, quan la víctima tenia els episodis de maltractaments que havia viscut per part de la seva exparella.
Els agents van iniciar una investigació, aconseguint la detenció de l'presumpte autor. En el moment en què els agents van procedir a la seva detenció, li van trobar entre les seves pertinences diners en bitllets fraccionats, així com 6 embolcalls en forma de gla, pel que sembla de haixix.
És per tot això pel que es deté el denunciat per un pressumpte delicte de maltractaments en l'àmbit familiar, així com per un delicte de tràfic de drogues.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




