Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Primer mort per coronavirus a Girona

És un home de 79 anys que tenia patologies prèvies

L'últim dia s'han diagnosticat 38 casos nous i la xifra total puja fins a 103

Avui s'han començat a processar les primeres mostres al laboratori clínic. / Imatge: Cedida per l'ICS

Avui s'han començat a processar les primeres mostres al laboratori clínic.

Girona

El primer mort a les comarques de Girona per coronavirus és un home de 79 anys que, segons ha informat el Departament de Salut, ja tenia patologies prèvies.

Avui la xifra de diagnosticats ha pujat fins als 103 casos després que se n'hagin detectat 38 de nous, el doble que ahir.

Del total de diagnosticats, 21 son professionals sanitaris. Salut ha adoptat mesures més restrictives per evitar haver d'anar a l'hospital com per exemple ajornar operacions i visites no urgents i s'ha potenciat l'atenció telefònica.

També s'han tancat un centenar de consultoris locals per concentrar tots els esforços en centres més grans i administrar millor els equips de protecció d'aquests professionals sanitaris.

Avui el Laboratori Clínic de l'Hospital Josep Trueta ha començat a processar les primeres mostres mostres de contagis detectats als diferents centres de salut de la Regió Sanitària de Girona.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir