Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Les Kellys denuncien sentir-se "desamparades" per la crisi

És el cas de les que havien de començar temporada a la Costa Brava i ara no reben cap ajuda perquè no tenen feina o contracte

La concentració d'ahir a Lloret / Cedida a Ràdio Girona

La concentració d'ahir a Lloret

Lloret de Mar

La precarietat que fa temps que denuncia el sector de la netejad’hotels fa que les Kellys se sentin com un dels col·lectius mésvulnerables pels efectes de la crisi del Coronavirus.

D’una banda, hi hales treballadores que estan externalitzades i cobraven per habitaciófeta. De l’altra, les que treballen en negre o anaven a começar ara latemporada d’estiu. La portaveu de las Kelly’s, Eulalia Carretero, ha explicat a l’Aquí Cuní que les mesures aprovades no les protegeixenperquè ara mateix no poden demostrar que tenen feina però tampocque n’anaven a tenir.

A més, entre les treballadores que tenen la situació regularitzada, desde las Kelly’s denuncien que alguns empresaris s’aprofiten de la faltade coneixements per convertir l’ERTO en un acomiadament encobert.

Recorden que, si es dona una compensació econòmica, s’estàrescindint el contracte de manera definitiva.

Jordi Altesa Cabanas

Jordi Altesa Cabanas

Editor del programa Soroll en Ràdio Girona. Periodista y criminólogo.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir