El degoteig d'ERTO no cessa
L'empresa gironina Frit Ravich ha presentat un ERTO pels seus 990 treballadors

La planta que Frit Ravich té a Maçanet de la Selva / Cedida per Frit Ravich

Girona
L’empresa, que ja ha presentat l’expedient, el justifica per causes productives, perquè el sector alimentari és un dels que es considera essencial mentre duri el confinament.
L’ERTO afectarà tota la plantilla, 990 treballadors, i es comença a aplicar avui i tindrà vigència fins a finals de juny. La plantilla farà torns rotatius, tant a fàbrica com a les oficines.
Segons l’empresa, les branques de negoci que s’han vist més afectades han estat les de l’hostaleria i la compra per impuls. És a dir, bars, restaurants, hotels i les botigues de llaminadures representen entre el 40 i el 50% del negoci i, ara, ha quedat pràcticament a zero.
En total, fins ahir, a les comarques de Girona 52.200 treballadors s’han vist afectats per EROs temporals. Hi han recorregut 8.300 empreses.




