Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CRISI DEL CORONAVIRUS

Tributs demana fer la declaració de l'IRPF telemàticament mentre duri la crisi

Aquest dimecres ha començat el període per presentar les declaracions de l'Impost que s'allargarà fins el 30 de setembre

Entrada de les oficines de Tributs a Andorra la Vella. / Arxiu (ANA)

Entrada de les oficines de Tributs a Andorra la Vella.

Andorra la Vella

El departament de Tributs i Fronteres demana als obligats tributaris que facin les declaracions de l’IRPF per la via telemàtica mentre durin les mesures excepcionals decretades per la crisi de la Covid-19.

Aquest dimecres ha començat el període per presentar les declaracions de l’Impost de la Renda de les Persones Físiques, que s’allargarà fins el 30 de setembre. El director del departament, Albert Hinojosa, ha recomanat que, especialment, aquests dies qui vulgui fer els tràmits que els faci en línia i evitar sortir al carrer per anar a l’Agència Tributària. Sí que creu que en aquest inici, possiblement, no hi hagi massa moviment, tenint en compte que moltes persones els hi falten alguns documents que per la situació de confinament no han pogut obtenir.

Una de les novetats d’aquest any és la modificació de l’Oficina Virtual que ha d’ajudar a millorar la presentació de les declaracions en línia des d’un punt de vista intuïtiu. Aquests dies s’estan acabant d’ultimar els retocs i, un cop millori la situació es farà la presentació de la campanya.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir