Les comarques de Girona superen les 300 morts per coronavirus
Hi ha 82 nous infectats. En total, 2.410
La covid19 ha ocasionat 301 morts a les comarques de Girona, les últimes sis avui
Augmenta el nombre de persones hospitalitzades, però es manté el de greus

Una netejadora en plena jornada laboral. / Imatge: Hospital Josep Trueta

Girona
El departament de Salut ha informat que aquest dimarts 6 persones han mort per coronavirus a la regió sanitària de Girona. Entre el 19 de març –primera víctima- i avui són 301 els infectats que no han pogut superar la malaltia.
La xifra de persones que ho superen, també segueix creixent. Avui s’han confirmat 24 noves altes i ja són 906 les persones que han superat el virus. Les últimes 24 hores s’han detectat 82 nous positius, números molt similars als de l’última setmana exceptuant el repunt que hi va haver divendres. Fins ara, són 2.410 malalts confirmats, 582 dels quals estan hospitalitzats en aquests moments. Són 9 més que ahir.
Es manté la xifra de malalts greus. Són 77. El personal sanitari infectat també va baixant a un ritme molt lent. Avui hi ha 505 contagis detectats, tres menys que dilluns.




