Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Reset social

Ezequiel Moltó, director de comunicació i relacions institucionals de Vectalia

Ezequiel Moltó, director de comunicació i relacions institucionals de Vectalia / Radio Alcoy

Ezequiel Moltó, director de comunicació i relacions institucionals de Vectalia

Alcoi

La pandèmia ho canviarà tot. L’escala de valors socials està alterant-se, la Covid afecta a la salut, a l’economia, a les relacions socials, al turisme, a la cultura. No hi ha cap esfera social que escape al seu impacte. Mai ho haguérem dit. Ara tirem en falta el gestos més rutinaris: donar-se la ma, una abraçada a la mare, una bona xarrada al bar amb els amics o les festes de Moros i Cristians que avui deurien començar.

Cada dia que passa tenim clar que res tornarà a ser igual, per això cal fer un reset general de la societat. Sense dramatismes, però cal repensar les noves relacions social, laborals i fins i tot afectives. El turisme, la restauració o els viatges i la mobilitat seran de les coses que més canvien, i cal estar preparats. Afrontar el repte i adaptar-se a la nova realitat que es mantindrà fins que no tingam una vacuna segura i universal que ens permetra vèncer el virus.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

La Columna (21/04/2020) Ezequiel Moltó

00:00:0000:06
Descargar

Però no podem acabar sense recordar a les víctimes i els seus familiars, als sanitaris i al personal que està en primera línia lluitant contra l’infermetat i al milers de treballadors que estan afectats per un erte i pels autònoms que no saben si podran tornar a obrir els seus negocis. Molta força, ànims i un fort aplaudiment.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir