Una mosca per mascota
La Mosca acapara el 55% dels vots d'una consulta popular amb més de 2.000 participants, molt per davant de la Lleona i la Cocollona, les altres alternatives

Les tres propostes de mascota. / Imatge: Girona FC

Girona
El Girona sortirà del confinament amb mascota. I serà una mosca, un animal que, com diu el comunicat del club "està íntimament lligada amb la història de Girona i de sant Narcís".
Un insecte que -afegeix- "representa la defensa de la ciutat i l'esperança que, fins i tot després de perdre una batalla es pot guanyar la guerra".
Entén el Girona que amb aquesta figura "queda molt ben representada la història de la ciutat i els valors del Girona FC".
La intenció és presentar-la "a Montilivi" i tornar a "gaudir amb ella del futbol".
La Mosca s'ha imposat en una votació popular en la que han participat més de 2.000 socis a altres icones de la ciutat com la Lleona o la Cocollona.
La Mosca ha obtingut el 55% dels vots, seguida de la Lleona amb el 33% de les preferències i de la Cocollona, amb el 12% restant.




