Suspendre la temporada i jugar a porta tancada suposaria perdre més de 300 milions a Barça i Madrid
La caiguda dels ingressos per al futbol espanyol arribaria als 1.600 milions d'euros sense comptar possibles pèrdues de patrocinis.

Barça i Madrid podrien arribar a patir pèrdues de més de 300 milions d'euros!
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
La suspensió de la temporada i el haver de jugar a porta tancada fins a finals de desembre suposaria pèrdues per clubs com el FC Barcelona o el Reial Madrid d'entre 300 i 400 milions d'euros. Només a ticketing, clubs com Barcelona i Madrid perdrien fins a desembre més de 50 milions, segons càlculs provisionals de la Lliga.
Si a l'escenari de no acabar la temporada s'afegeix jugar a porta tancada tota la temporada que ve, la caiguda d'ingressos per al futbol espanyol arribaria als 1.600 milions d'euros sense comptar possibles pèrdues de patrocinis i de 1.900 milions amb pèrdues d'aquests.
En aquesta tessitura, alguns clubs no resistirien no poder completar aquesta temporada i jugar a porta tancada, segons les mateixes fonts.




