Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Coronavirus

Els andorrans que es deplacin a Espanya per tractaments mèdics no hauran de passar quarantena

Tampoc els que ho facin per motius de força major o en trànsit

Pas fronterer del riu Runer. / Arxiu (ANA)

Pas fronterer del riu Runer.

Andorra la Vella

Els ciutadans andorrans que hagin de traslladar-se a Espanya per motius sanitaris, per causa de força major o per situació de necessitat, poden fer-ho justificant aquest motiu sense haver de passar els catorze dies de quarantena.

Així ho ha comunicat l'Executiu després de les converses mantingudes entre els dos països amb la intermediació de l'ambaixador espanyol a Andorra, Àngel Ros.

Durant l’estada en territori veí, afegeixen des de l'executiu, els ciutadans andorrans o residents hauran d'extremar les mesures sanitàries preventives, en particular l'ús de mascareta.

En cas d'haver de pernoctar, hauran de seguir les normes de quarantena en el seu allotjament. Un cop hagin resolt el motiu pel qual s’han traslladat (tractament mèdic, tràmit, etc.) podran retornar a Andorra sense haver de completar el confinament de catorze dies.

El trànsit per Espanya per anar, per exemple a un aeroport, sense pernoctació, no requereix l'aplicació de la quarantena; en aquest cas no s'hauran de realitzar més parades que les estrictament necessàries.

 

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir