Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Animalcoi s'adapta a l'escenari marcat pel coronavirus

El festival d'animació celebrarà este any el concurs de curtmetratges mentre espera l'edició presencial per a 2021

Raül Llopis, regidor de Cultura, i Diana Cortés, directora d'Animalcoi. / Radio Alcoy

Raül Llopis, regidor de Cultura, i Diana Cortés, directora d'Animalcoi.

El festival d'animació d'Alcoi -Animalcoi- s'adapta al nou escenari marcat pel coronavirus mentre espera poder desenvolupar la primera edició, de manera presencial, a 2021.

Diana Cortés, directora d'Animalcoi, en Tragaluz ha explicat que per a aquest any van a celebrar el concurs de curtmetratges i el visionant, via online, dels treballs que es presenten mentre que l'entrega dels guardons s'emplaça al proper any.

Les bases del certamen ja estan publicades al web animalcoi.com i el proper dilluns s'obri el plaç per presentar els treballs a les categories convocades (Premi al millor curtmetratge d'animació d'escola, premi de curtmetratge d'animació lliure i premi a curts estrenats entre 2016 i 2019).

Raül Llopis, regidor de Cultura, també ha destacat aquest festival d'animació que el proper any se celebrarà en el marc de la capitalitat cultural valenciana.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Tragaluz (29/05/2020)

00:00:0000:06
Descargar

José Estruch signa el quadre de la setmana de la col·lecció municipal

Lucía Romero, historiadora d'art, ha comentat a l'edició d'aquest divendres de Tragaluz el Retrat de dona amb ventall de José Estruch i que forma part de la col·lecció d'art municipal.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir