Maçanet reclama més personal i mitjans per al CAP
L'Ajuntament ha obert un registre perquè els veïns puguin deixar les seves queixes, que setmanalment traslladaran al departament de Salut

Una panoràmica de Maçanet / Cedida / Wikicommons

L’Ajuntament denuncia que a l’inici de l’emergència sanitària, el departament de Salut va optar per tancar el CAP sense que el govern i la població hi estiguessin d’acord.
Quan van reobrir-lo a finals de maig, segons l’alcaldessa Natàlia Figueras, les condicions no han estat les adequades. Diu que l’horari és de mitja jornada i que no hi ha prou personal per poder atendre la gent i agafar el telèfon.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Natàlia Figueras, alcaldessa de Maçanet de la Selva
En molts casos, els veïns de Maçanet es desplacen als CAP de Sils i Vidreres.
Ahir es va posar en marxa un registre, perquè els veïns puguin deixar les seves queixes. Setmanalment les traslladaran al Departament, fins que els donin una solució.




