Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Cultura

Alaior tindrà el seu concert líric de Sant Llorenç

Simon Orfila estarà acompanyat el proper 11 d 'agost per la soprano Ruth Iniesta i el tenor Antonio Gandía

Simon Orfila torna a organitzar el concert líric de Sant Llorenç malgrat les restriccions per la Covid-19. / Cadena SER.

Simon Orfila torna a organitzar el concert líric de Sant Llorenç malgrat les restriccions per la Covid-19.

Mahón

Menorca tornarà a viure un concert líric en viu. Serà l'11 d'agost a Alaior amb motiu de les festes de Sant Llorenç i comptarà amb primeres espases del bel canto espanyol.

L'audició serà al pati de l'institut Josep Miquel Guàrdia d'Alaior per a poder complir amb totes les normes de distaanciament i seguretat sanitària. Es farà  dins dels actes de les festes patronals de Sant Llorenç. Actuaran el baix-baríton alaiorenc i organitzador de l'esdeveniment, Simón Orfila, la soprano Ruth Iniesta i el tenor Antonio Gandía. La música la posarà una orquestra de quinze músics més el pianista i director, Antoni Pons Morlà. 

Cantaran àries d'òpera, sarsueles, romances i similars. Per Orfila, el fet de poder tornar a cantar davant del públic és una cosa molt important. "Porto 22 anys cantant cada mes i des que va començar la pandèmia, que a jo em va agafar a Palerm no he pogut actuar davant del públic. Tenia una espina clavada".

La recaptació íntegra d'aquest concert, els artistes del qual actuen de manera altruista, es destinarà íntegrament a ajudar els afectats per la Covid-19.

Val a dir que Orfila no treballava des del mes de març a Palerm, Itàlia. El de Sant Llorenç serà el seu primer concert en tot aquest temps. Després no tornarà a actuar fins el mes de setembre   on té programats un "Simon Bocanegra" a Corunya, un Rèquiem de Verdi a Oviedo i dos concerts a Palma.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir