Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Alcoi convoca per primera vegada el premi de novel·la Isabel-Clara Simó

L'Ajuntament també llança una nova edició del premi de teatre que dedica a Pep Cortés

El premi és de 8.000 euros per a cada concurs i el plaç per presentar el treballs acaba el 15 de setembre

Imatge que anuncia el premi que, per primera vegada, es dedica a l'actor alcoià Pep Cortés.

Imatge que anuncia el premi que, per primera vegada, es dedica a l'actor alcoià Pep Cortés. / Ajuntament d'Alcoi

Imatge que anuncia el premi que, per primera vegada, es dedica a l'actor alcoià Pep Cortés.

Alcoi

Alcoi convoca per primera vegada el Premi Ciutat d'Alcoi de Novel·la Isabel-Clara Simó. El guardó és una iniciativa que va sorgir de la Comissió de Lletres i Literatura, aportada per la Coordinadora Alcoià i Comtat pel valencià, i que va aprovar el Consell de Cultura de l’Ajuntament d’Alcoi.

Llúcia Martín, presidenta de la Comissió de Lletres i Literatura, en Tragaluz ha explicat com es va organitzar aquest certamen que busca promocionar i recolzar la creació literària escrita en valencià.

Els aspirants a obtenir l’únic premi dotat amb 8.000 euros podran presenter els seus treballs fins al 15 de setembre a les 24 hores al correu electrònic preminovella@alcoi.org, com es fixa a l’anunci publicat aquest divendres al Butlletí Oficial de la Província.

L’Ajuntament d’Alcoi, així mateix, ha llançat una nova convocatòria del concurs que distingeix el millor text teatral. És el XLVI Premi Ciutat d’Alcoi de Teatre Pep Cortés, dedicat a l’actor alcoià que va faltar el passat mes de desembre.

Les obres podran enviar-se a premideteatre@alcoi.orgfins al 15 de setembre i el guanyador o guanyadora rebrà un premi de 8.000 euros, com s’especifica a les bases reguladores del concurs publicades al BOP.

L’organització informa que abans de novembre d’aquest any, i després de l’evaluació del jurat, es coneixerà el nom dels premiats.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Tragaluz (19/06/2020)

00:00:0000:06
Descargar

Un quadre del segle XVI

Lucía Romero, historiadora de l’Art, a l’edició de hui de Tragaluz ha comentat el quadre Santa Ana, la Mare de Déu i el xiquet, que atribueixen a Joan de Joanes.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir