Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'estat anímic dels jugadors del Barça: "Hi ha ansietat i nerviosisme, el que porta a l'apatia i cansament"

Avui al 'Què T'hi Jugues!' l'Adrià Soldevila ens ha portat les declaracions de Maria Antònia Carmona, membre de la Secció de Psicologia Coaching del COPC (Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya), qui ens ha explicat, veient les reaccions dels jugadors i entrenador del Barça durant els partits, quin és l'estat anímic que viu ara mateix el vestidor blaugrana.

Analitzem l’estat anímic dels jugadors del Barça: “Hi ha ansietat i nerviosisme, el que porta a l’estrès, l’apatia i cansament dels jugadors”

Analitzem l’estat anímic dels jugadors del Barça: “Hi ha ansietat i nerviosisme, el que porta a l’estrès, l’apatia i cansament dels jugadors”

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

En primer lloc, Maria Antonia Carmona parla sobre quin és l’origen del problema en l’estat anímic dels jugadors del Barça, posant de culpable al fet que “El Barça está precedido por un estrés negativo que genera el cortisol, que bloquea y hace pensar que no se tienen las capacidades ni los recursos para gestionar la situación.”

Després d’això, la membre de la Secció de Psicologia Coaching del COPC (Col•legi Oficial de Psicologia de Catalunya), també ens ha explicat que és exactament el cortisol i les conseqüències negatives que genera: “El cortisol genera ansiedad y nerviosismo, que equivale posteriormente a la pérdida de atención y falta de concentración, lo que generan los errores en las decisiones durante el partido, que finalmente conllevan a la apatía y cansancio porque el estrés y el cortisol consumen mucha energía y eso se nota en el organismo.”

Finalment, Maria Antònia Carmona també ha analitzat particularment a Setién i a Messi. Sobre el primer ha dit que “que esté tan separado del equipo durante las pausas de hidratación significa que está desacuerdo con lo que está sucediendo en el campo”. I sobre Messi ha dit que el fet que sempre estigui mirant al terra significa que “está en un dialogo interno, evaluando lo que está pasando”.

El Flaki ha conclòs el tema dient que és cert que el cansament és un dels protagonistes del mal moment del Barça i que “es nota que falta aquest punt d’alegria i entusiasme que ha anat desapareixent al llarg del temps”.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir