Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Coronavirus Covid-19

Dues altes deixen els casos de Covid-19 a Menorca en només 16

Només una persona es troba hospitalitzada al Mateu Orfila, però no a la UCI

Es redueixen lleument els casos actius de Covid-19 a Menorca. / Gerd Altmann/Pixabay

Es redueixen lleument els casos actius de Covid-19 a Menorca.

Mahón

L'Àrea de Salut de Menorca ha notificat que en les últimes hores s'han donat 2 altes mèdiques de manera que el nombre de contagiats de Covid-19 a Menorca es reduia a 16 aquest dijous. Aquestes dues persones curades eren controlades per les UVAC.

Dels 16 casos actius que es mantenen, un d'ells es troba ingressat a planta de l'Hospital Mateu Orfila i 15 casos positius estan en seguiment per part dels equips UVAC. A més, hi ha un professional sanitari de l'illa en aïllament.

D'altra banda, el Servei balear d'Epidemiologia ha comunicat que en les últimes hores s'han detectat 39 casos positius a Balears, s'han donat 4 altes i no hi ha hagut cap defunció. En total hi ha 323 casos actius a les Illes dels que 56 es troben en hospitals. D’aquest total, set requereixen de les UCIs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir