Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Izal, Stay Homas i Miki Núñez, en una edició adaptada de l'Acústica

El festival Acústica segueix dempeus amb un format especial a finals d'agost per les restriccions de la covid

Xavi Pascual als estudis de la SER a Figueres / Narcís Planas

Xavi Pascual als estudis de la SER a Figueres

Figueres

Figueres recupera l’activitat cultural després del rebrot. A finals de mes, s’ha anunciat una edició especial del Festival Acústica. No serà amb concerts multitudinaris, sinó en espais reduïts.

El festival Acústica s'ha convertit en Les Nits d'Acústica: tres dies amb cinc concerts al vespre en espais tancats com el Teatre el Jardí o el claustre de l'institut Ramon Muntaner, i no amb concerts en grans places, com havien fet als últims anys.

Començaran el dijous 27 amb Andrea Motis i Stay Homas, i també hi passaran grups catalans com Doctors Prats, Suu, Sopa de Cabra i Miki Nuñez, que tancarà aquesta edició el dissabte 29.

També hi serà el grup indie Izal, que segons ha explicat el director del festival Xavi Pascual, ha pogut participar-hi perquè costumaven a actuar en festivals massius, que aquest any s'han hagut de descartar.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Xavi Pascual: "Segurament, si no fos per la pandèmia, no haguéssim pogut accedir a programar Izal"

00:00:0000:06
Descargar

Els beneficis del got solidari aniran per l'hospital de Figueres.

David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir