"Ja és un estiu molt dur. És el preludi que pot ser una tardor bastant complicada"

ENTREVISTA. Javier Pacheco: "Ja és un estiu molt dur. És el preludi que pot ser una tardor bastant complicada"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El secretari general de Comissions Obreres de Catalunya, Javier Pacheco, en una entrevista al programa de SER Catalunya 'Aquí l'Estiu', ha advertit de les complicacions que poder haver durant la tardor tenint en compte les dificultats que ja es poden veure durant l'estiu.
"Tenim un perill de tornar a veure com protagonitzen també aquestes polítiques centralitzadores, la rearticulació i redirecció d'aquestes partides econòmiques de la UE. Ara s'ha de fer política de caràcter territorial".
"Guanyar un any de producció per trobar alternatives és un bon acord. Podem tenir una oportunitat de convertir la Zona Franca en un hub de la mobilitat sostenible".
"Hi ha alternatives a la marxa de Nissan relacionades amb el sector de l'automoció, vinculat amb la mobilitat sostenible i amb la capacitat d'electrificar els vehicles".




