Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Baixa el risc a l'Alt Empordà, però apareixen nous rebrots

Tot i baixar la incidència de la covid a l'Alt Empordà, estan apareixent diferents rebrots familiars i en festes d'amics a altres indrets de la Regió Sanitària de Girona

Professionals del Trueta permeten a un pacient fer videotrucades amb familiars, a l'abril de 2020 / ICS Girona

Professionals del Trueta permeten a un pacient fer videotrucades amb familiars, a l'abril de 2020

Girona

La incidència de la covid no s’ha reduït aquesta última setmana a les comarques de Girona. Tot i baixar a l’Alt Empordà, estan apareixent diferents rebrots familiars i en festes d’amics que preocupen a les autoritats sanitàries.

Aquests rebrots, com el de Banyoles, fan que en l’última setmana el risc de rebrot en conjunt a la Regió Sanitària de Girona hagi pujat mig punt. Els hospitals de la regió sanitària de Girona tenen ara 27 ingressats per covid. En tota la regió, hi ha hagut 318 nous positius i el nombre de casos acumulats és de 9.190, segons les dades de la Generalitat. En l’última setmana hi ha hagut 5 morts per covid.

La clau, segons el gerent de la Regió Sanitària de Girona, Miquel Carreras, és detectar aviat brots originats en trobades familiars o d’amics, tot i que no sempre és fàcil.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Miquel Carreras: "Si ens costa trobar els contactes, demanem ajuda als ajuntaments"

00:00:0000:06
Descargar

El focus de l'Alt Empordà segueix rebaixant el nivell de risc. Aquesta última setmana deixa 37 nous positius a Figueres i tan sols 1 a Vilafant. Són la meitat que la setmana anterior. Altres brots com el d’Anglès també estan passant a ser història després d’aïllar tots els contactes i positius.

David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir