13 casos més fan pujar fins a 78 la xifra de pacients actius de Covid19 a Menorca
El nombre de contagis passa dels 32 de divendres als 78 d'aquest dijous

Imatge d'arxiu del Mateu Orfila / Google

Mahón
Segueixen incrementant de forma important els contagis detectats a Menorca. Si ahir es notificaven 17 nous casos, avui són 13 més, per arribar a un total de 78 pacients actius.
D’aquests 78 un d’ells, un jove de 32 anys, es troba ingressat a la UCI de l’hospital Mateu Orfila des de principis de setmana. Avui s’ha conegut també que hi ha un nou pacient a l’hospital, es tracta d’home de 59 anys amb patologies prèvies perquè que ingressa a la planta de medicina interna per motiu d’una infecció de Covid.
La resta de casos, 76 en total, es troben en seguiment domiciliari per part de les UVAC, entre els quals 2 professionals sanitaris. També hi ha 2 professionals més en aïllament preventiu.
Una tasca important per frenar l’expansió del virus és fer un correcte període d’aïllament en cas d’haver estat en contacte amb alguna de les persones que han donat positiu. La preocupació davant l’increment de casos és evident entre el sistema sanitari de Menorca. De fet, ahir capvespre es feia públic un missatge de la directora mèdica de l’Hospital Mateu Orfila, Tamara Contreras, on exposava la seva preocupació davant la falta de compliment de les mesures sanitàries.




