Malestar entre els restauradors de Menorca per la reducció al 50% del l'aforament
Esperen un rectificació de darrera hora per part del Govern

Restaurant al port de Maó / Cadena SER

Mahón
Malestar també a Menorca entre els restauradors davant les noves mesures que limiten al 50% la capacitat de bars i restaurants a partir d’ara.
Des de CAEB Menorca critiquen sobretot les formes, assegurant que la decisió és arbitrària i que es pren sense haver consultat en cap moment amb el sector.
Bosch recorda que precisament la restauració és un dels sector que més estrictament respecta les mesures de seguretat i assegura que amb aquesta mesura la rendibilitat de molts locals, no serà rentable.
Tot i que la nova normativa s’ha d’aplicar ja a partir d’aquest mateix divendres, està previst que demà a primera hora del matí hi hagi una reunió d’urgència el Govern i entre els representants del sector.




