Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CORONAVIRUS

Set positius als esports d'estiu d'Escaldes-Engordany obliguen a cribrar 300 persones

Les activitats es supenen fins que no es tinguin els resultats

El ministre portaveu, Eric Jover. / Govern d'Andorra

El ministre portaveu, Eric Jover.

Andorra la Vella

Set positius als esports d’estiu d’Escaldes-Engordany obliguen a cribrar 300 persones.

El ministre portaveu, Eric Jover, ha actualitzat aquesta tarda les dades epidemiològiques en què ha explicat que s’han detectat set positius per coronavirus més en els esports d’estiu que s’estan celebrant a Escaldes. Es tracta de quatre infants i tres monitors i que se sumen al cas d’un nen que va donar positiu. Amb aquests resultats s’ha decidit cribrar tots els membres, és a dir, 200 infants i un centenar de monitors. Això obliga de facto a suspendre, de moment, les activitats a l’espera dels resultats. En el cas dels esports d’estiu d’Andorra la Vella la situació no ha empitjorat i continua havent només el positiu d’un infant. Tampoc s'han detectat més casos en la guarderia on s'ha aïllat una unitat de convivència.

Des del dimecres s’han detectat 26 positius, fet que eleva la xifra total de casos totals a 1.124, dels quals 169 estan actius. S’han recuperat nou persones, fet que situa el nombre en 902. Pel que fa als pacients hospitalitzats, continuen sent tres, un dels quals està a l’UCI i es mantenen les defuncions en 53.

Jover també ha explicat que s’ha detectat un positiu a l’equip de rugbi del VPC i que ara s’està analitzant la seva llista de contactes. Dels cribratges que s’han fet a la presó i als centres sociosanitaris del Cedre i Sant Vicenç d’enclar no s’han detectat nous positius. En canvi a Clara Rabassa, s’ha detectat una persona però que no té contacte amb els residents.

Pel que fa a la capacitat de le sproves diagnòstiques, ahir es van fer 585 TMA i la setmana vinent s’arribarà al miler pel cribratge a la comunitat educativa.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir